دنیای دوست داشتنی کامپیوتر و موزیک رامین

دانلود نرم افزار ودانستنیهایی از کامپیوتر

دنیای دوست داشتنی کامپیوتر و موزیک رامین

دانلود نرم افزار ودانستنیهایی از کامپیوتر

آهنگ ایرانی

بهترین آهنگها وعکس های دیدنی

 

تقدیم به دوست عزیزم آقا رضا  

فقط ایران موزیک

این هم چند آهنگ از ابرو

تراک  ۱                    تراک ۴

تراک ۲                     تراک ۵

تراک ۳                     تراک ۶    

 

     این هم یک هدیه برای صبا دوست داشتنی خودم 

                                                               

IRAN MUSIC

                                                                   ایران موزیک

عهدیه

خاطره

اوستا کریم

 

 

دریا کنار 

بی نیازی

خداحافظی

امان ازدرد دوری

پیرت بسوزه عاشقی

نظرات 2 + ارسال نظر
صبا شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:34

خوب بود مرسی .

خیلی دوست دارم

anm چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 13:04 http://pinkrelax.blogfa.com

سلام
اول این که سال خوبی همراه با خوشی سلامتی و عشق براتون آرزو میکنم
و تشکر از بابت این که اسم صبای عزیز منو تو وبلاگت اوردی
راستش صبا ازم خواست از بلاگت دیدن کنم !
موفق و پیروز باشی
خدا نگهدار

از اینکه از این سایت بازدید کردید از شما تشکر می کنم و سال خوبی را برای شما آرزو می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد